Примечания: Скоропись разных почерков. В 4-ю долю листа.
Среди статей:
Л. 1–4. Оглавление;
Л. 5–11. Поучение на день св. апостолов Петра и Павла;
Л. 11 об. – 21. Поучение на Преображение Господне (без начала);
Л. 22–28. «Слово о страсти смертнаго часу, как человеку умерти, и о суетном богатстве мира сего»;
Л. 28 об. – 35 «Ведомо же буди и о сем, яко подобает всякому христианину ведати известно, како лице свое крестити крестообразно и истово, и какова есть сила крестнаго знамения, и коль велико Божественное таинство в сложении перст, и чего ради нарицаемся християне, да не посмеются, ни поругаются нам неверии, ниже да препрят нас и посрамят еретики своими нечистыми глаголы»;
Л. 36–37. «О том же крестном знамении, еже кладем на лица своя, Максим Грек пишет в своей книзе сице»: «Ведомо убо да есть тебе, что якоже в Божественном крещении треми в воду погружении тридневное Спаса Христа погребение и Воскресение гадает»;
Л. 38–39. «От жития святых отец Сказание, како претерпе Христос Господь нашего ради спасения»: «Святому Пафнотию, иже всегда размышляющу страдания Христова горце рыдаше, явися Христос»;
Л. 40–44. «Сказание неложно от мужа праведна и свята, западныя страны церкве великаго учителя Иерусалимскаго, о Июде, бывшем предателе Господа нашего Иисуса Христа, описание сице начинается»: «Бысть неки муж во Иерусалиме именем Рувим»;
Л. 45–72. «Слово святаго и преподобнаго отца нашего Ефрема Сирина о прекрасном Иосифе»: «Боже Авраамов, Боже Исааков, Боже Ияковль, Бог благословен»;
Л. 73–82. «Месяца июля в 15 день. Страсть и мучение святых мученик Кирика и Улиты»: «Во время оно, бывшу Александру и Максимияну»
[и др.]