Примечания: Полуустав, в четверть.
л. 1. Указ главам и канонам и молитвам которая после которые стоит.
л. 4. Сказание Афродитиана о бывшем чюдеси о перстей земли. См. № 792 л. 279.
л. 14. Севериана епископа авальскаго о древе спасенаго креста, где обретеся и како бысть начало. См. № 759 л. 459.
л. 19. Сказание о животворящем древе. Нач. Вся три древа суть, от него же снеде Адам и изгнан бысть из рая.
л. 26. Слово иже во святых отца нашего Иоанна Златоустаго, архиеп. Констянтинаграда, о Господе нашем Ис. Христе. Нач. Страшна и велиа деаниа хощу вам исповедати, яже о св. нашем Ис. Христе. См. № 794 л. 282. л. 38 об. Списание Господа нашего Ис. Христа, и еже воспомянухом написание еурейскым языком, и философом снемше и положиша тело Исусово; в лето Феодосиа Великаго царя 17-е преложиша из еурьйскых книг в греческыя книгы вся, елика съдеашася при понтийстем Пилате. За сим следует послание понтийскаго Пилата к Тиверию кесарю. См. № 786 л. 73, 101. л. 77. Слово св. Ефрема Сирина. Нач. Ефрем рече: безумный человек, аще услышит о суде и о муце, то смеющеся глаголеть. Русское. л. 82. Слово св. Иоанна Златоустаго, рече: изми мя Господи от человека лукава и от мужа неправедна избави мя. См. № 786 л. 159. л. 89 об. Слово о покаянии. Нач. Покайся душе моя грешнаа, доколе ся скверниши всеми нечистотами внутренними и внешними. Там же л. 21. л. 96. Слово св. Нифонта о умилении. Нач. Увы мне грешнику, что ожидает окаанныа душа моеа?
л. 98 об. Слова св. Кирила философа. Нач. Понеже тайна си не всем откровена бысть, многыми человекы неведома. См. № 791 л. 230. л. 107. Канон общий Троици, Михаилу, Николе, Пречистые, певаем в бедах, и в болезнех, и в печалех великих, и на исходе души и во оставление грехов гл. 6. См. № 263 л. 10. л. 111. Молитва всем Святым глаголется за опитемию, на всяк час глаголи ея. Нач. Честнейшую Херувим и славнейшу в истину Серафим госпоже Владычице Богородице.
л. 113 об. Молитва за князя и о архиепископе, и за крестьяне, и за себя, и за упокой, глаголи по вся дни. Нач. Господи Исусе Христе Спасителю нашь, взаконивый нам любовь и научивый в ней молитися. См. № 771 л. 179. л. 115 об. Молитва к Господу нашему Ис. Христу, покаание глаголи и исповедание заутра и вечер пред образом Господним или пред крестом Христовым. Нач. Владыко человеколюбче, Св. Троице Отець и Сын и Святый Дух. Молитвы эти вероятно Кирилла туровскаго. л. 120 об. Канон Господу нашему Ис. Христу, творение Феоктиста инока студийскиа обители.
л. 125 об. Канон благодарствен пресв. Богородици, с акафистом.
л. 142–254. Службы с акафистами: Михаилу архангелу, Иоанну Предтечи, Кресту животворящему, ап. Петру и Павлу, Николаю чудотворцу. См. № 768 л. 1.
(Лист 254 порожний). л. 255. Чин бываемый на разлучение души.
л. 269. Служба, августа 1, блаж. Василию московскому.
л. 287. Молитвы на сон грядущим, в числе коих Петра инока студийскаго, Иоанна мниха на злыа помыслы, Исаака и Ефрема Сирина, Стефана фивейскаго и две молитвына хулнаго беса. л. 301. Списание молитве, яже съчинена с покаанием и исповеданием, како бы человеку съкрушити свое сердце и смирити свою душу, и самому себе виновата сотворити, и проч. См. № 750 л. 1. л. 308. Молитва к преч. Владычице просяще оставлениа грехов. Нач. Помощнице моему спасению и заступнице Владычице пресв. Дево Богородице. За сим три молитвы ангелу хранителю.
(Лист 315 порожний). л. 316. Великаго светилника Иоанна Златоустаго молитвы молебны 24 часом дневным и нощным, и другия краткия иных авторов.
л. 322. Св. Максима исповедника сказание к любящим Бога всем сердцем, и многоболезнующим иноком, и трудолюбьствующим к иже спастися, и проч. Нач. Четырми делесы душа оскверняется иноку.
л. 326. Правило всякому богобоязниву, внегда в сих случится искуситися кому по действу сатанину. Последния две статьи теже, какия в печат. Каноннике 1636 года