Примечания: Полуустав, на бомбицине, в четверть.
л. 1. Мес. маия 15, житие и жизнь препод. отца нашего Пахомия. Нач. Господь нашь Исус Христос, источник премудрости, свет познания истиннаго.
л. 75. Слово 2. Иже в святых отца нашего Симеона Новаго Богослова ксирокеркискаго о мысльнем откровени и дейстъвнаго божестъвнаго света и делании умнем же и божестъвьнем добродетелнаго живота. Нач. Оставите в келии мя единаго заключена, оставите мя с Богом единем человеколюбцем. См. № 180 л. 64. л. 79. Слово 3. Отвещание cв. и богоносных Отець о трезвени и хранени душа. Нач. Достоит иноку, якоже рыба в море, сице и т в свою келию дерзати.
л. 89 об. Слово 4. От главизн cв. Семеона Новаго Богослова. Нач. Аще отрещися въсхощеши мира и еуангельскому житию научитися, да не неискусну, ниже страстну учителю себе вдаси.
л. 93 об. Слово 5. Св. Великаго Макария, како подобает быти иноку. Нач. Помышляя убо, чада, по моему нраву, яко сице должен есть быти инок, да сидя в келии своей сберет ум свой от всякыя печали.
л. 95. Иже в святых отца нашего Иоана Дамаскина Слово на Благовещенье преcв. Владычиця наша Богородиця и Приснодевы Мария. Суть же зде глаголи буквам гръчьским Архангелови и Богородични вещания и ответи. Нач. Нинешнему честному и царскому собранию, светлому и чюдному воспоминанию. См. № 704 л. 442. л. 107 об. Иже в святых отца нашего Епифания, архиепискупа кипрьскаго, Слово в cв. и великую суботу, о погребении тела Господа нашего Ис. Христа, и о Иосифе иже от Аримафея, и о Никодиме, и о успени Господа нашего Ис. Христа гробнем по спасеней страсти дивне бывшу. Нач. Что се днесь безмолвие много на земли. Окончания сего и начала следующаго на Преображение Господне Анастасия Синаита недостает, по причине утраты трех листов, после л. 123.См. № 167, л. 376, 401.
На лицевой порожней странице 107 листа: Господи Исусе Христе Сыне Божий помилуй мя грешнаго Назара. Господину моему и отцу кир Никону метатание от Назара. (Имя Назара замарано)