Примечания: Полуустав, в четверть, на александрийской бумаге в большом формате.
л. 1–26. Таблицы пасхальныя, на обор. последней послесловие, повторяющееся гораздо полнее в конце след. статьи: л. 27. Историк рекше летописец святыя алфы толковыя на 532 лета. Объяснение предъид. таблиц составителя их свящ. Агафона в 1541 году. л. 37 об. Сказание известно, како считати пасхалия наусть.
л. 51. Без надписи. Предисловие к Пасхалии на осмую тысячу лет Геннадия архиеп. новгородскаго со включением толкования символа веры, в коем 8 член начинается так:И в Духа Святаго Господа животворящаго, иже от Отца исходящаго, и проч., а в заключение его сказано: Сие же аз написах братии нашей православному христианьству, понеже сие исповедание всегда в церкви да глаголется, и на поставление святителем, и на крещение детем, паче же на божественой литургии всегда певаемо есть, и проч.
л. 58. Исправление круга св. пасхи св. Отець 318 иже в Никеи вселеньскаго перваго Собора, и о законней фасце в руце св. пророка Моисея законодавца.
л. 59. Сказание от божественых писаний, яко егоже Бог не повеле ведати, о сих не подобаеть пытати, и о глаголющих, яко седмая тысяща лет прошла и пасхалия скончалася, и проч.
л. 67 об. Сказание о глаголющих, что ради несть втораго пришествия Христова долго, а уже время ему быти, и проч.
л. 76. Сказание о глаголющих, еже св. Ефрем написал есть, яко вся уже пророчества и писания скончашася, и проч. Конечныя три статьи Иосифа волоколамскаго. См. № 187 слова 8–10. л. 33 об. Послесловие: Сей великий Круг миротворный алфу св. пасхи христианом на 532 лета в пречестную славную и великую обитель Пресв. Живоначалныа Троица и св. отца Сергиа чюдотворца преводивый толкованием в велицем Новеграде съборныя великиа церкве св. Софиа Премудрости Божиа тогоже священнаго събора святых великомученик и исповедник Гуриа, и Самона и Авива многогрешный поп Агафонище, грешною и непотребною своею рукою писавый по обещанию, еже обещахся Пресв. и Живонач. Троицы и препод. Сергию чюдотворцу. Прилучившумися в богоспасаемем царствующем велицем граде Москве, и бывшу ми в обители Пресв. Живонач. Троица и препод. и богон. отца нашего Сергиа радонежскаго новаго чюдотворца в лето 7046 (1538) мес. маа в 12, в неделю 4-ю по пасце, велми болну ми сущу внутреними, и сердечною болезнию зело изнемогающу. Стоящу ми в церкви Пресв. Троица у гроба честных и многочюдесных мощей препод. Сергиа чюдотворца начях молитися Пресв. Троицы и угоднику Его препод. и богон. отцу нашему Сергию чюдотворцу, чтобы ми даровал Господь Бог, Св. Троица, и препод. Сергий чюдотворець живот на покаание; и в том часе обещахся Св. Троицы в честный и славный Еа храм и на честный и целбоносный гроб честных и многочюдесных мощей препод. и богон. отца нашего Сергиа чюдотворца, написав грешною своею рукою, положити сей Круг великий миротворный св. пасхи Христовы. И изыдох из обители Пресв. Троица и Сергиа чюдотворца здрав, хваля и прославляа Св. Троицу Отца и Сына и Св. Духа и угодника Его св. чюдотворца Сергиа. И приехав в великий Новъград к св. Софии Премудрости Божии и к св. исповедником и чюдотворцом Гурию, Самону и Авиву. Памятуя же обещание свое еже к Пресв. Живонач. Троицы и к препод. Сергию чюдотворцу, чтобы ми даровал Господь Бог обет свой исполнити. А ныне с благодарением, и сердечною любовию распалаем к Пресв. Троицы и к чюдотворцу Сергию, написах сей Круг великий миротворный, и проч., и проч.