Рубрика: Рукописи хлопчато-бумажные. Богослужебные книги
Дата: Нач. XVII в.
Кол-во листов: 968 л.
Примечания: Полуустав, в четверть, Статьи особенныя:
В Часослове на Утреници положен: л. 325 об. Канон Господу нашему Ис. Христу по вся дни петь со благодарением и со слезами о гресех своих. Сотворен Кирилом философом. См. № 17 л. 58. л. 543 об., 558 об. Две службы, маия 9 и дек. 6 святителю Николаю.
л. 597. Службы: сент. 25, препод. Сергию,
л. 623. ноября 17, препод. Никону, радонежским чюдотворцам.
л. 847. Тропари и кондаки русским Святым, из позднейших окт. 19: память св. новаго мученика Димитрия царевича. Прежде Церковь совершала память его окт. 19, как видно и по службам ркп. № 443 и печат. 1645 года. л. 925. Пасхалия, начин. 7121 (1613) года.
л. 942. Исповедание иноку на всяк день к Господу Богу Исусу Христу за утра и вечер со слезами, и зело полезно есть всякому глаголющему. Нач. Предано же бысть св. и премудрым ап. Павлом великому Дионисию Ареопагиту и глубиномудростному философу сущу его ученику, у него же мнози Святии суще сия прияша, паче же в римских странах; оттоле дойде до св. Иоанна Дамаскина, и от того же и до нас. За сим предисловием следует самое. л. 944 об. Исповедание иноку на всяк день ко Отцу и Сыну и Св. Духу. Нач. Аз грешный и великонедостойный раб Твой, имрк, исповедаюся Тебе Господу Богу моему, Отцу всемогущему во Святей Троици.
л. 952. Две повести из Патерика.
л. 953. Поучение, должно есть како чтити неделя. Нач. Должни есмя, братие, праздникы Божиа в честь творяще держати. Климента еп. славянскаго. См. № 12 л. 26.
л. 955 об. Слово св. Василия о пиянстве. Нач. Бежим, братие, пияньства, общаго блуда, безстудьству отца.
л. 957. Слово о разуме, и о помысле, и о крепости, (где) в человеце лежат. Нач. Крепость лежит у человека в чреслех.
л. 958. Слово св. Нифонта о ядении. Известное. л. 959 об. Слово Святому, емуже есть память, имрк. Нач. Да есте ведуще, братие, яко в сий день есть празник сего святаго, имрк, да соберетеся в церковь на молитву. Климента еп. славянскаго. См. № 12 л. 23. л. 963. Слово св. Афанасия, яко несть лепо согрешившим много отчаятися своего спасения, но покаянием Божию обрести милость. Нач. Вопроси некто отца Афонасия, иже во многа прегрешения впадающа